תוסף מומלץ ליצירת טפסים מורכבים באלמנטור

תוסף הטפסים הפופולרי שמציע בניית שאלונים, טפסים, תהליכי רכישה והרשימה עוד ארוכה. עם פיצ'רים כמו רפיטר, הגיון מותנה והתממשקות לתוספים אחרים - Piotnet מנצח בכל פרמטר!

תוכן עיניינים

הקדמה

אנחנו נמצאים בעידן שבו בניית אתרים הפכה להיות משימה לא כל כך מסובכת. יחד עם זאת, המשימה הופכת למורכבת יותר כאשר לקוחות דורשים כחלק מהאפיון פיצ'רים מורכבים ומיוחדים. אחד מהם הוא הכנת טפסי אתר מורכבים הדורשים היגיון מותנה (conditional logic) או חישוב מתמטי כזה או אחר.
 
בעקבות הביקוש התחלתי בחיפוש אחר מענה עבור הדרישה ובעקבות זאת נתקלתי בpafe piotnet שמאפשר לעשות טפסים סופר מורכבים באמצעות עריכה באלמנטור. התוסף מאוד קל ונוח לשימוש, נטול באגים והתוצאות איתו לא פחות ממדהימות!

מה זה Pafe Piotnet?

כפי שכבר הבנתם, התוסף pafe piotnet מאפשר לכם אינספור אפשרויות כשזה מגיע לטפסים. סוגי הטפסים שתוכלו להקים עם התוסף:

  • שאלונים מורכבים
  • מחשבונים
  • טפסי מולטי-סטפ
  • טפסי רכישה דינאמיים
  • טפסי הרשמה/כניסה למשתמשים

 

ובגדול, כל שאלון אינטראקטיבי שתרצו לייצר.

בתחילת העבודה הייתי בטוח שיש פה משחק של give and take – כנראה שהקוד של התוסף יביא באגים, יבוא על חשבון מהירות הדף ושהבנייה עלולה להיות מסורבלת. אבל להפתעתי גיליתי שזה ממש לא המקרה. התוסף עובד מעולה ויותר מזה, לא רק שהוא לא הוריד את מהירות הטעינה של הדף שבו יצרתי תופס אלא להפך, הוא שיפר אותה (בהשוואה לטופס אחר שהיה בעבר).

ציון דף טופס - google speed insight
הביצועים של דף הטופס שיצרתי (google speed insight)

דוגמאות לעבודה עם Pafe Piotnet

דוגמה 1 – 

כחלק מייעול תהליך המכירה והאפיון עם ליד חדש בסטודיו שלנו, החלטנו להכניס שלב מקדים של טופס בדיקת התאמה ואפיון ראשוני. מעבר למשמעות האסטרטגית והשיווקית שיש לשלב הזה, הוא בעיקר מייצר יעילות וכבוד לזמן של שני הצדדים – הלקוח כמו גם אותנו כנותני השירות.

כאן נכנס לתמונה התוסף piotnet. בעזרתו יצרנו באתר שלנו טופס ידידותי, מהיר ונוח שמאפשר לנו לשאול את כל השאלות הרלוונטיות במטרה לדייק את הנתונים הראשוניים, להגיע לשיחת המכירה בצורה מקצועית יותר ולסנן לקוחות לא רלוונטיים. את הטופס המלא אנחנו מקבלים ישירות למייל והמשמעות של זה היא אדירה – הן מבחינת זמן העבודה שהתקצר והן מבחינת חווית הלקוח בתהליך מולנו. 

דוגמה 2 – 

דוגמה מהאתר של Piotnet.

הטופס שלפניכם מדמה תהליך הזמנת פיצה בצורה נוחה וחכמה. כמה מהפיצ'רים המרכזיים שהטופס מכיל –

  • תכונה שנקראת Repeater, שמשמשת אותנו להכפיל שדה מסוים לפי רצוננו. הרפיטר בא לידי ביטוי בכפתור Add more בשדה 'פיצה' ובשדה 'שתייה'.
  • השלמה אוטומטית של הכתובת ע"י API של גוגל מפות. (בתמונה המצורפת לא הכנסתי את הAPI ולכן זה לא עובד, תצטרכו להאמין לי שזה עובד!)
  • Conditional logic (הגיון מותנה). משמעותו היא הצבת תנאי לפתיחה של שדה. בא לידי ביטוי כאשר אנחנו מסמנים לאישור את הסכמתנו (Acceptance Pizzas Repeater).
  • השלמת הזמנה דרך ווקומרס/STRIPE.

Repeater Fields Multi Level Nested

You can use Elementor Section or Inner Section to make Repeater, Sub Repeater
and Any Elementor Widget to make Add, Remove Button

Conditional Logic: If Acceptance checked, the Section Repeater bellow will be shown

$
Total $
$
Total $
Total $

Sub Repeater - Nested

Please go to Dashboard > Piotnet Addons > Google Maps Integration > Enter Google Maps API Key > Save Settings

Test with Card number 4242 4242 4242 4242 – 04 / 24 – 242 – 42424

You can checkout with Stripe or Woocommerce

המחיר של התוסף Pafe Piotnet

בדומה לתוספי פרימיום אחרים Pafe מציעה 3 מסלולים – הראשון הוא מסלול שנתי בעלות של 40$ עבור אתר אחד, כולל עדכונים ותמיכה לשנה. המסלול השני מספק את אותו הדבר רק ללא הגבלה למספר אתרים בעלות של 80$. המסלול השלישי וכנראה הכי משתלם בהשוואה לשאר הוא מסלול לכל החיים, בלי הגבלה של מספר אתרים בתשלום חד פעמי של 119$.

*התמונה כוללת מבצעים, שקיימים מדי פעם באתר שלהם!

מחיר תוסף פיוטנט

לסיכום

התוסף Pafe piotnet מספק פתרון יוצא דופן לאלו שרוצים לשדרג תהליכים המשלבים אינטראקציה עם הגולש. טפסים, שאלונים, דפי רכישה ומחשבונים הם חלק מהדברים שתוכלו להפיק עם התוסף. אני יכול לומר בפה מלא ש-pafe שדרג משמעותית את השירות של הסטודיו ואת מה שאנחנו יודעים לספק ללקוחות שלנו ואני מקווה שגם אתם תצליחו להפיק ממנו את המירב.

לרכישת התוסף ושדרוג המענה של העסק – לחץ כאן.

מדריכים נוספים חמים מהתנור

שרת אחסון בלוג
וורדפרס

בחירת חברת אחסון לאתר וורדפרס

אחת ההחלטות הראשונות והחשובות שתצטרכו לקבל כשאתם ניגשים לבנות אתר בוורדפרס, היא באיזו חברת אחסון אתרים לבחור עבור האתר שלכם.

שרת האחסון הוא המנוע והלב של האתר. הוא משפיע בצורה ישירה על אספקטים קריטיים כגון אבטחת האתר, המהירות שלו, התמודדות עם עומס גולשים ועוד, ולכן חשוב להבין לעומק מה זה אומר, למה אנחנו זקוקים לו וכיצד נכון לבחור שרת מדויק עבור הצרכים הספציפיים שלך.

AI
עיצוב ופיתוח אתרים

איך AI משפיע על תחום עיצוב ופיתוח אתרים?

מהפכת הבינה המלאכותית (AI) היא מהפכה חסרת תקדים וכזו שעתידה לשנות באופן מהותי תעשיות שונות ולעצב מחדש את חיי האנושות כולה.

איך היא משפיעה על עולם האינטרנט של היום בכלל ועל תחום עיצוב ופיתוח האתרים בפרט? האם זה מאיים על התחום או דווקא משרת ומייעל אותו?